Politiebericht Brabant-Noord: Den Bosch

Datum nieuwsfeit: 23-07-2000

Politiebericht Brabant-Noord: Den Bosch 23-07-2000 Persbericht district Den Bosch

WONINGINBRAAK (Vlijmen) Zaterdag is er ingebroken in een woning aan de Parklaan in Vlijmen. Met een gatenboor is een gat geboord in de keukendeur waardoor men de sleutel, die aan de binnenzijde in het slot stak, kon pakken. Uit de woning zijn onder meer de televisie, video- en stereoapparatuur, een computer, een spaarpot en een geldkistje weggenomen.

COMPUTERDIEFSTAL (s-Hertogenbosch) In de nacht van zaterdag op zondag is er ingebroken in een pand aan de Graafseweg in s-Hertogenbosch. Met een trottoirtegel is een ruit ingegooid. Er is een computer met beeldscherm weggenomen.

DRONKEN TEGEN BOOM EN VERKEERSPAAL (s-Hertogenbosch) Een 23-jarige automobilist uit Zuilichem botste afgelopen nacht met zijn bestelauto op de Parade tegen een boom en een verkeerspaal. De man bleek onder invloed van alcoholhoudende drank te verkeren en is aangehouden. De auto moest door een takelbedrijf worden geborgen. Medewerkers van de gemeente moesten er aan te pas komen om het wegdek te reinigen.

AUTOINBREKER OP HETERDAAD BETRAPT (s-Hertogenbosch) Een bewoonster aan de Klokkenlaan hoorde in de nacht van zaterdag op zondag op straat een doffe klap en zag, toen zij naar buiten keek, dat er iemand met een putdeksel een ruit van een auto insloeg. Zij waarschuwde de politie die de auto-inbreker, terwijl hij nog in de auto zat, aan kon houden. De identiteit van de verdachte kon pas in de loop van de ochtend worden vastgesteld omdat hij zich lange tijd slapende hield. Het bleek te gaan om een 18-jarige jongen uit s-Hertogenbosch.