BesteRentevoet.com : één miljard overschreden

Plaats: B-3500 Hasselt
Tel.: 011 870 860

Persinformatie 24 juli 2000

Na 18 dagen werking realiseert het 1ste multimerk financieel portaal voor particulieren BesteRentevoet.com/MeilleurTaux-bel.com (van Omnigain Belgium), reeds een totaal van 1.200.692.928 BEF aan studieaanvragen voor hypothecair kredieten en wordt bekendgemaakt dat binnenkort de benamingen MeilleurTaux.be en BesteRentevoet.be gebruikt zullen worden.

Na nauwelijks 18 dagen activiteit maken MeilleurTaux-bel.com (in het Frans) en BesteRentevoet.com (in het Nederlands) bekend reeds studieaanvragen voor hypothecaire kredieten voor een totaal bedrag van meer dan 1 miljard BEF ontvangen te hebben (om juist te zijn 1.200.692.928 BEF). Daarmee heeft de onderneming Omnigain Belgium nv/sa haar doelstellingen voor de startperiode van haar financiële sites reeds ruimschoots overschreden.

Bovendien kent het bekende tijdschrift, T-Zine, aan deze sites in zijn uitgave van 21 juli 2000 de palm van "Best Site of the Week" toe (www.tijd.be/pc/pch/nlch00.ihtm ).

Heel wat artikels in de Belgische pers hebben de opening van de sites van Omnigain Belgium gunstig onthaald.

BesteRentevoet.com vertegenwoordigt een veelbelovend initiatief zoals Alain Caffi, Voorzitter van de directie van Ventech, één van de investeerders van Omnigain benadrukt: "Aangezien we als partners van bij het begin bij dit gebeuren betrokken zijn, willen we graag bijdragen tot het succes van BesteRentevoet.com, het vooraanstaand financieel portaal op Internet."

Joël Flichy, Voorzitter van de directie van Galilio Partners deelt dit gevoel: "BesteRentevoet.com is bijzonder goed
geplaatst om een voorname rol te spelen in de distributie van financiële producten via het Internet."

Momenteel stelt BensteRentevoet.com een globale oplossing voor aan particulieren om zich te informeren en om snel talrijke voorstellen te ontvangen voor persoonlijke leningen en het hypothecair krediet kiezen dat het best aan hun behoeften beantwoordt.

Omnigain Belgium wil ook zijn product "Consumentenkrediet" in de maand september 2000 lanceren.

Tot slot zullen de benamingen MeilleurTaux.be (in het Frans) en BesteRentevoet.be (in het Nederlands) binnenkort op de Belgische markt geïntroduceerd worden.

Voor meer informatie:

Onderneming n.v. Omnigain Belgium s.a.
Maatschappelijke zetel Louizalaan 287, bus 16, 1000 Brussel Uitbatingzetel Hendrik Van Veldekesingel 160, 3500 Hasselt Contacten L. Walter Verheggen
Telefoon 011/870 860
GSM 075/83.49.95