CompuServe richt zich op internetfamilie van de toekomst

AOL Europe (CompuServe)
Interessante kortingen, game-nieuws, recepten op CompuServe 21 - 7 - 2000
CompuServe richt zich op internetfamilie van de toekomst
Vanaf maandag 24 juli hebben leden van CompuServe beschikking over een breed aanbod van nieuwe diensten, aanbiedingen en content. CompuServe-leden bestellen voortaan online hun software van InfoGrames of Mattel Interactive en ontvangen 25% korting. Ook bij het online boeken van Elmar-reizen is de vakantieprijs lager. Bezoeken CompuServe-leden het Zoetermeerse Snowworld dan kost de huur van skimateriaal hen niets. Vorige maand verlaagde de aanbieder van internet en online diensten de prijs voor onbeperkte toegang van fl 19,95 naar fl 9,95 per maand.

Naast kortingen beschikken abonnees over meer inhoud op de CompuServe-site. Bij Bel Bios kunnen filmliefhebbers bioscoopkaartjes bestellen. RecipeWeb, dat onlangs een Spin-award won, levert een keur aan verrassende recepten en de mogelijkheid vragen te stellen aan chef-kok Koos de Laat van Masterclass Coocking. Koopwijzer zorgt ervoor dat CompuServe-leden precies weten wat een goede koop is. Click2music verzorgt het muzikale gedeelte van de CompuServe-site met actueel popnieuws en achtergrondinformatie over bekende artiesten. Voor computerfanaten is er op CompuServe redactionele inhoud van PC Knowhow te lezen met tips en online een tiental cursussen (zoals: Beheer van uw bankrekening, Maken van verjaardagskaarten of van computerpresentaties). Games-liefhebbers komen aan hun trekken door de samenwerking met Realgamer met reviews van games en gratis demos. Met Gamegate kunnen leden online allerlei games spelen. Al deze diensten zijn overzichtelijk geordend, zodat leden snel alles kunnen vinden.

CompuServe begrijpt waar het internetters echt om gaat: meer dan alleen een betrouwbare verbinding met internet. Het gaat erom wat je vervolgens online kan doen vindt Anders Eriksson, algemeen directeur van CompuServe. Hij vervolgt: Wij zijn van oudsher aanbieder van exclusieve informatie en diensten. Mensen gaan online met een verwachting. Wij zorgen ervoor dat onze leden makkelijk de weg op internet kunnen vinden, zonder lang te zoeken. Bij een betaalde service verwacht je veel extra's. Wij bieden die! De komende maanden zullen nog meer interessante samenwerkingen bekend worden gemaakt.
CompuServe
CompuServe Nederland biedt een betrouwbare internetverbinding en gebruiksvriendelijke diensten als eigen Nederlandstalige software, actuele content, ouderlijk toezicht en discussieforums. Onlangs introduceerde CompuServe Instant Messenger in Nederland, dat zorgt voor directe online communicatie met vrienden, familie en collegas, waar ook ter wereld. CompuServe Nederland is onderdeel van AOL Europe, de grootste multinationale internet, online en e-commerce service provider met meer dan 2400 medewerkers.
AOL Europe
AOL Europe voert de merken AOL, CompuServe, Netscape Online, Instant Messenger in negen landen en in vier talen. AOL biedt het hele gezin toegang tot de online wereld, met interactieve opleidingen, entertainment, financieel nieuws en informatie. Netscape Online is de gratis internetprovider van AOL in Engeland. Als onderdeel van de AOL Anywhere Strategy heeft AOL Europe een aantal allianties aangekondigd met fabrikanten en marktpartijen op het gebied van mobiele netwerken om de AOL-diensten ook makkelijk toegankelijk te maken voor mobiele communicatiemiddelen Gonneke Klützow
CompuServe Nederland
e-mail: (gonnekek@cs.com)