Vacaturebank Jobbingmall.nl lanceert WAP toepassing

Datum nieuwsfeit: 24-07-2000
Jobbingmall BV , Rutherfordstraat 25 , 2014 KA Haarlem Tel: 023-5442205 , Fax: 023-5442800 , E-mail: info@jobbingMall.nl

Haarlem, 24 juli 2000

Vacaturebank Jobbingmall.nl lanceert geïntegreerde unieke WAP toepassing waardoor WAP en WEB samensmelten

Jobbingmall, één van de grotere vacaturebanken op het internet introduceert unieke WAP toepassing. Uniek omdat deze WAP toepassing geen aftreksel is van de website maar juist een verlengstuk van de mogelijkheden. Sollicitanten kunnen via de GSM zien of zij zijn uitgenodigd voor een baan en werkgevers worden op de hoogte gehouden van de laatste passende kandidaten. Met één klik kunnen zij een kandidaat uitnodigen of bellen.

Interactief ?

JobbingMall vacatures matchen interactief met CV's. Met andere woorden de Vacature gaat direct op zoek naar passende kandidaten (29.000 CV's). Zij worden geïnformeerd over de vacatures en werkgevers kunnen hen 'online' uitnodigen. Kandidaten worden ook via email op de hoogte gesteld van geschikte vacatures, de CV gaat dus op zoek naar een geschikte baan. Deze diensten zijn sinds kort uitgebreid met een unieke WAP applicatie. Binnen de strategie om gebruikers te allen tijde zo interactief mogelijk te informeren is WAP een logische stap.

Hoe werkt WAP ?

WAP, afkorting voor Wireless Application Protocol, is een niewe standaard die het mogelijk maakt om mobiel, draadloos contact te maken met netwerken, waaronder het internet. Voor de gebruiker betekent dit niet langer gebonden te zijn aan tijd, plaats en locatie voor het regelen van een baan. De WAP applicatie van Jobbingmall maakt het bezoekers dus mogelijk via hun mobiele telefoon interactief met de Jobbingmall WEB toepassing te communiceren.

Banen Selecteren via de GSM

WAP bezoekers van mmm.jobbingmall.nl kunnen banen selecteren en reserveren via de GSM om later via de internet site www.jobbingmall.nl er verder actie op te ondernemen. Voor Jobbingmall gebruikers (Sollicitanten en Wergevers) is het WAP een volledige extensie. Door hun logincodes te "bookmarken" kunnen zij met één klik geïnformeerd worden over de laatste stand van zaken. Sollicitanten kunnen via de GSM zien of zij zijn uitgenodigd voor een baan en werkgevers worden op de hoogte gehouden van de laatste gematchte kandidaten. Jobbingmall WAP is o.a. te raadplegen via M-Info, de WAP portal van KPN telecom.

* Zie Bijlage Voor Enkele voorbeelden en Werkwijze

Nadere informatie: