Integratie GIM Insinger de Beaufort voltooid

persbericht

24 Jul 2000

Integratie GIM Algemeen Vermogensbeheer in Insinger de Beaufort voltooid

Ruim een jaar geleden werd GIM Algemeen Vermogensbeheer, gevestigd te Eindhoven, overgenomen door Insinger de Beaufort. De integratie van Insinger GIM, onder welke naam vanaf dat moment is geopereerd, is thans afgerond. Besloten is de integratie ook door te voeren in het beeldmerk/ logo. Dit betekent dat het logo Insinger GIM verdwijnt en de activiteiten worden uitgevoerd onder het beeldmerk "Insinger de Beaufort".

Voor klanten en relaties van GIM verandert er feitelijk niets. Service en dienstverlening vanuit de vestiging in Eindhoven blijven zoals ze zijn.

Insinger de Beaufort is een private banking en trust groep met circa
610 medewerkers. Naast het hoofdkantoor in Amsterdam heeft de bank vestigingen in België, de Britse Maagdeneilanden, Curaçao, Denemarken, Guernsey, Hongkong, Jersey, Luxemburg, Zuid-Afrika, Zwitserland, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten. Insinger S.A., de moedermaatschappij, is genoteerd aan de Luxemburgse beurs. De dienstverlening is georganiseerd in vijf hoofddivisies: private banking, asset management, securities trading, corporate advisory services en trust & fiduciary services.

Amsterdam, 24 juli 2000