ZyLAB Europe wint Fujitsu's "Reseller of the Year" Award

Datum nieuwsfeit: 25-07-2000

ZyLAB Europe wint Fujitsu's "Reseller of the Year" Award

Amsterdam, juli 2000 - ZyLAB, ontwikkelaar van document imaging en full-text retrieval software, heeft de Fujitsu "Reseller of the Year" award gewonnen. Fujitsu reikt deze prijs jaarlijks uit aan de beste leverancier van haar producten over de afgelopen periode.

"In de periode 1999-2000 heeft ZyLAB een record aantal Fujitsu scanners uitgeleverd. Als waardering hiervoor hebben wij ZyLAB Europe BV beloond met de "Reseller of the Year" award", aldus David Whitton, Fujitsu Europe Ltd.'s scanner business manager.

"Ondanks de toename van het aantal installaties dat met digitale copiers werkt, zien wij nog steeds een groei voor dedicated scanner oplossingen. Vooral voor de verwerking van grote hoeveelheden papier in een korte tijd zijn de Fujitsu scanners een ideale oplossing", aldus Jan Scholtes, directeur van ZyLAB Europe BV. "Wij zijn dan ook erg blij met deze prijs."

"Al sinds 1993 levert ZyLAB standaard Fujitsu scanners bij haar ZyIMAGE Performance bundels. De afgelopen jaren neemt het aantal scanners dat ZyLAB levert exponentieel toe", vertelt Lennert Hoogvliet, logistiek directeur bij ZyLAB Europe BV. "Dit is onder meer toe te schrijven aan de zeer goede kwaliteit/prijs verhouding van de Fujitsu scanners. Voor de directe toekomst zien wij nog veel mogelijkheden voor de combinatie ZyLAB-Fujitsu."

ZyLAB Europe BV, Hoogoorddreef 9, 1101 BA Amsterdam. Tel.: 020 - 69 19 550, fax: 020 - 6965175, e-mail: (info@zylab.nl). Website: www.zylab.nl.

ZyLAB
ZyLAB, opgericht in 1983, is de eerste leverancier die een volledig programma leverde om teksten op een PC platform te doorzoeken. Inmiddels wordt ZyLAB software door meer dan 570,000 gebruikers wereldwijd benut. In Nederland worden de softwareoplossingen ingezet door vele beursgenoteerde bedrijven, advocatenkantoren en overheidsinstellingen. ZyLAB levert uiteenlopende softwarepakketten voor informatieverwerking, waaronder: ZyIMAGE software voor het verwerken van de gescande pagina's, indexeren en opslaan van deze informatie en het doorzoeken en opvragen van alle informatie. ZyALERT voor het automatisch informeren van benoemde doelgroepen en ZyIMAGE Webserver voor het toegankelijk maken van de informatie over het web. Voor redactionele informatie:
PB1200
Influx PR, Marald Brons, Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn. Telefoon: 055-3663034,
fax: 055-3602661, e-mail: (PRInflux@cs.com), Website: www.Influx-PR.com