Nieuwste productmap Bührmann-Ubben heet Discover

Datum nieuwsfeit: 25-07-2000

Discover
Papier voor printers

"Discover" is de naam van de nieuwste productmap van Bührmann-Ubbens. Deze opvallende box, geheel in de sfeer van de ruimtevaart, neemt u mee op een ontdekkingsreis in de wondere wereld van het printerpapier. Discover toont op een overzichtelijke manier de onbegrensde mogelijkheden van het printerpapier dat Bührmann-Ubbens op de markt brengt. Omdat printerpapier eerst wordt bedrukt en daarna in copiers en printers verder wordt verwerkt, moet het aan hoge eisen voldoen. Bührmann-Ubbens speelt met haar papier in op de wensen van de gebruiker.

De Discovermap bestaat uit een aantal onderdelen. Zo treft u in de productmap assortimentsoverzichten aan van bekende merken als onder andere Fastprint, Motif, Intercopy en drie printergegarandeerde huisstijllijnen. Van elke kwaliteit zijn uiteraard monsters en productspecificaties meegeleverd.
Voor drukkers is een handige control sheet bijgevoegd met de belangrijkste aandachtspunten bij het bedrukken en verwerken van plano printerpapier.
In het handzame zilverkleurige boekje "Druk, print, copy"worden de eigenschappen en toepassingen van printerpapier beschreven. Het is speciaal bedoeld als commerciële ondersteuning voor drukkers naar hun klanten toe. Van dit boekje kunnen drukkers via een kaart in de map extra exemplaren voor hun klanten aanvragen.

Voor meer informatie, de productmap of blanco monsters kunt u altijd contact opnemen met Bührmann-Ubbens Papier, telefoon (0575) 589999, fax (0575) 514165, e-mail: (papier@bup.nl), internet: www.bup.nl

2000 - De Meern Nieuwe Media B.V.