TelShop.nl opent haar virtuele deuren

Datum nieuwsfeit: 25-07-2000

*************** Persbericht ***************

Rotterdam, 25 juli 2000

Vandaag opent TelShop.nl haar virtuele deuren!

“Voor het eerst eenvoudig een mobiele telefoon uitzoeken en bestellen op internet”

TelShop.nl is de eenvoudigste en goedkoopste 'mobile shop' van virtueel Nederland. Vanaf 25 juli kunnen aankomende en ervaren mobiele bellers op deze site terecht voor een compleet overzicht van toestellen en abonnementen.

“Er is geen doorkomen aan!”, verzucht Joeri Schinkel. De Manager Operations van TelShop.nl doelt hiermee op de websites van de huidige aanbieders van mobiele producten. “Ons belangrijkste ontwerpargument was eenvoud. Door de grote keuze uit abonnementen en toestellen raken klanten in verwarring. Op TelShop.nl hebben we een hulpje ontwikkeld om snel en eenvoudig een abonnement of toestel te selecteren, dat aansluit bij de wensen van de klant.”. “Het afsluiten van een contract werd tot nu toe door de verkoper in de winkel gedaan. Op TelShop.nl doen klanten dit zelf en dat is uniek in Nederland.”.

Voor de opening van de TelShop is een actie georganiseerd. Deelnemers aan de openingsactie kunnen mooie prijzen winnen, waaronder een VIP arrangement voor Sail 2000 en een aantal mobiele telefoons met beltegoed.

*************** Einde bericht ***************

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Jan Hein de Waal Malefijt
email: (JanHein@TelShop.nl)