Arragon introduceert RightNow Web 3.2

Fax: + 31 (0)23 5273985
E-mail: (info@arragon.net)

Arragon introduceert RightNow Web 3.2

Haarlem, 26 juli 2000 - Arragon www.arragon.net introduceert op de Nederlandse markt de nieuwste software van RightNow Technologies, een bedrijf dat voorziet in web-based customer service solutions. RightNow Web
3.2 is de opvolger van het geprezen on-line customer service-pakket.
De knowledge base-technologie in het RightNow Web 3.2-pakket maakt relevante customer support-informatie toegankelijker voor bezoekers van de site en verbetert de mogelijkheden tot back-end management. De technologie versterkt tevens bestaande helpdesk- en sales force automation-systemen.

RightNow Web stelt bedrijven in staat de kwaliteit en het rendement van on-line customer support operations aanzienlijk te verhogen. Dat levert een aanzienlijke besparing in de kosten van support op. Het geïntegreerde pakket biedt self-help, e-mail management, live chat, issue tracking en service contracts management.

* "We're committed to providing our customers with superior service, and RightNow Web makes it easy for our customers to quickly find the information they need while on our site.", aldus Steve Doviak van Thule, wereldwijd marktleider in vehicle rack systems. "By helping our customers help themselves, we have dramatically reduced the amount of e-mail support inquiries."

* "Customers will quickly leave a Web site if the information they seek is not easy to find," zegt Ana Volpi, een senior-analist bij IDC "RightNow Web addresses this challenge by making relevant support information more accessible to visitors."

* "Knowledge accessibility is at the heart of every successful Web customer service implementation," zegt Greg Gianforte, oprichter en CEO van RightNow Technologies. "RightNow Web turns static Web sites into easy-to-use repositories where customers can quickly locate the information they seek."
Enkele nieuwe functionaliteiten van RightNow Web 3.2 zijn:

* SmartAssistant, een onderdeel dat door het gebruik van neural network techniques en dus met behulp van, aan de vraag verbonden, eerder gegeven oplossingen, automatisch passende antwoorden kan bieden.
* Context sensitive help dat op iedere webpagina aangebracht kan worden.
* Een automatische verwerking en analyse van webformulieren met behulp van "workflow regels".

* Een functionaliteit waarmee vragen van klanten op basis van regels en werkdruk onder helpdeskmedewerkers verdeeld worden.
* Rapportages over het klikgedrag van de klant die kunnen bijdragen tot een meer passend antwoord voor de klant.

* Een application program interface (API) voor integratie met e-commerce-, call-desk- en CRM-applicaties. Gestandardiseerde verbindingen zijn optioneel beschikbaar voor eenvoudige integratie en zijn gepland voor Onyx, Quintas, Remedy, GoldMine, Epicor en Clarify.

Over RightNow Technologies
Opgericht in 1997, RightNow Technologies, opgericht in 1997, automatiseert klantenservice en technical support operations voor bedrijven die verbonden zijn aan het Internet. Onder de klantenkring van RightNow Technologies behoren: Lufthansa, Xerox, Motorola, Ben & Jerry's en meer dan 750 andere organisaties. In de Benelux mag RightNow Technologies o.a. het ministerie van VROM, Essent, Fenestrae, Bibit, Yucom en CCV tot de klanten rekenen.

Het hoofdkantoor van RightNow Technologies bevindt zich in Bozeman, Montana. Telefoonnummer: 1-406-522-4200, E-mail: (info@rightnowtech.com), URL: www.rightnowtech.com Arragon kunt u bereiken op telefoonnummer: +31 (0) 23 540 6920 of e-mailadres: (info@arragon.net)