Fortis neemt American Memorial Life Insurance Company over

Datum nieuwsfeit: 27-07-2000
Fortis Fortis en Service Corporation International komen verkoop van American

27 July 2000

Fortis, de internationale verzekerings-, bank- en beleggingsgroep, heeft vandaag aangekondigd dat zij via haar Amerikaanse dochter Fortis, Inc. een definitieve overeenkomst heeft getekend over de overname van American Memorial Life Insurance Company ('AMLIC'), de in South Dakota gevestigde natura-uitvaartverzekeraar van Service Corporation International ('SCI', NYSE: SRV).

Volgens de overeenkomst zal Fortis miljoen in contanten betalen voor AMLIC en een meerjarige marketingovereenkomst aangaan met SCI. Op grond van deze overeenkomst kan AMLIC haar
natura-uitvaartverzekeringen exclusief verkopen via de begrafenisondernemingen die eigendom zijn van of ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen