RSA Security introduceert Channel Program voor ASP's

persbericht

RSA Security introduceert Channel Program voor Application Service Providers

RSA Security biedt e-Security oplossingen op maat voor ASP s

HEDEL, 27 juli 2000 - RSA Security Inc. heeft het RSA SecurityWorld Channel Program uitgebreid met een speciaal programma voor application service providers (ASP s). Met dit nieuwe ASP-programma wil RSA Security zijn positie binnen de snel groeiende ASP-markt verstevigen.

Application service providers stellen softwareapplicaties beschikbaar aan hun klanten op huurbasis . Dit gebeurt via internet of een wide area network (WAN). Beveiliging is een onderscheidende factor in de ASP-markt. Gebruikers moeten er op kunnen vertrouwen dat hun gegevens net zo veilig zijn bij een derde partij als binnen de eigen organisatie. Een belangrijk onderdeel van het nieuwe ASP-programma is de certificering van ASP-sites met het binnen de branche erkende RSA Secured -symbool. Daarnaast kunnen deelnemers aan het programma gebruikmaken van opleidingsfaciliteiten, technische ondersteuning, verkoopondersteuning en marketingprogramma s. ASP s kunnen bovendien gebruik maken van een aantal unieke opties voor productlicenties die speciaal zijn afgestemd op de manier waarop ASP s hun oplossingen aanbieden aan klanten.

Omdat het ASP-programma onderdeel is van SecurWorld, hebben deelnemers toegang tot RSA SecurID two-factor authentication dat gebruikers authenticeert voor ze toegang krijgen tot een server. Deelnemers kunnen ook RSA Keon oplossing gebruiken voor digitale certificaten zodat ze een omgeving kunnen inrichten waarin bindende transacties tot stand gebracht worden. Het programma biedt daarnaast toegang tot RSA Keon UNIX Platform Security. Dit is een omvangrijk managementsysteem voor de beveiliging van gemengde UNIX-omgevingen dat voorziet in krachtige authenticatie en veilige toegangscontrole. RSA Security en zijn strategische ASP-partners werken samen als een hecht team en bieden klanten de zekerheid dat de door hen uitbestede middelen en informatie worden beschermd door de beste beveiligingsoplossingen.

Het RSA SecurWorld Partners Program is een sterk gestructureerd, veelomvattend programma dat deelnemers voorziet van hoogwaardige ondersteuning op het gebied van marketing, verkoop en techniek. Het programma biedt krachtigere incentives naarmate de inspanning van deelnemers aan het programma toeneemt. Meer informatie over het RSA SecurWorld Partner Program is te vinden op www.rsasecurity.com/channel.

Over RSA Security
RSA Security, de meest vertrouwde naam in e-Security, helpt organisaties een betrouwbare basis te leggen voor e-business. Hiervoor kunnen zij gebruikmaken van RSA SecurID two-factor authentication, RSA BSAFE encryptie en RSA Keon digital certificate management systems. Er zijn wereldwijd bijna een half miljard applicaties in gebruik die geschikt zijn voor RSA BSAFE en meer dan zes miljoen gebruikers van RSA SecurID. Met bijna 20 jaar ervaring en innovatieve technologie is RSA Security in staat in te spelen op de veranderende eisen op beveiligingsgebied in de nieuwe online economie. Meer informatie over RSA Security is te vinden op http://www.rsasecurity.com Meer informatie voor de redactie:
RSA Security Potters PR Jan Hereijgers Monique Potters tel. 073 599 8330 tel. 0345 501595 email: (jhereijgers@rsasecurity.com) email: (monique@potterspr.nl)