Turken meest begaan met vrouwenemancipatie in Europa

Datum nieuwsfeit: 27-07-2000

NFO TRENDBOX BV

Turken het meest begaan met vrouwenemancipatie in Europa

Terwijl Europa op bestuurlijk niveau steeds meer vergroeit tot één geheel, doen de Europeanen dat voorlopig nog lang niet. Nationale verschillen zijn nog steeds prominent aanwezig en lijken eerder groter te worden dan kleiner. Dat is de belangrijkste conclusie van het continu-onderzoek Euro Life & Living dat
strategisch marktonderzoekbureau Trendbox de afgelopen drie jaar heeft uitgevoerd in tien Europese landen.

In het continu-onderzoek Euro Life & Living wordt jaarlijks aan een representatieve steekproef van minimaal vijfhonderd respondenten in tien Europese landen dezelfde ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen