Rabobank.nl uitgebreid met nieuwsservice

Datum nieuwsfeit: 27-07-2000
Rabobank Nederland

Gratis service voor klanten en niet-klanten RABOBANK.NL UITGEBREID MET NIEUWSSERVICE

27 juli 2000

Alle bezoekers van de Rabobank-site (Rabobank.nl) kunnen via e-mail of de mobiele telefoon gratis de meest actuele informatie ontvangen over beleggingen en de financiële markten, de euro, de agrarische markt, de arbeidsmarkt en MKB-nieuws. E-berichten worden verstuurd via e-mail of SMS of een combinatie van beide, naar keuze van de gebruiker die dit zelf op de site kan instellen en aanpassen.

Wie E-berichten wil ontvangen kan een selectie maken uit onder meer een dagbladenoverzicht, macro-economisch nieuws, financieel nieuws over sparen, lenen, hypotheken, fiscaal nieuws en berichten over actuele ontwikkelingen op het gebied van Internet en E-commerce. Met name actieve beleggers kunnen via E-berichten actueel nieuws ontvangen over de buitenlandse markten, beurs- en marktcommentaar, koers- en researchalerts en specifieke aandelenfondsen.

Via Rabobank.nl - de meest bezochte financiële Internet-site van Nederland - kunnen zowel klanten als niet-klanten gebruik maken van deze service. Beleggende klanten van de Rabobank kunnen daarnaast beschikken over extra faciliteiten als de Research alerts, adviezen van IRIS Research over specifieke Nederlandse aandelenfondsen. E-berichten is een gratis service, met uitzondering van de SMS-berichten. Deze zijn tot 15 augustus 2000 gratis te ontvangen, daarna kost een bericht via de GSM-telefoon 50 cent.

Rabobankorganisatie Rabobank Nederland Externe Communicatie Telefoon (030) 216 2822/216 2460 Telefax (030) 216
1916