Libertel verlengt contract met Volker Wessels Stevin

Datum nieuwsfeit: 28-07-2000
Libertel

Libertel verlengt omvangrijk contract met Volker Wessels Stevin

Maastricht, 28 juli 2000 Libertel heeft vorige week haar overeenkomst met bouwconcern Volker Wessels Stevin met 3 jaar verlengd. Het nieuwe contract, met een waarde van 10 miljoen gulden, heeft betrekking op Corporate Net-faciliteiten, die door Libertel worden aangelegd en onderhouden. Daarbij gaat het om 3.500 aansluitingen. Volker Wessels Stevin is wereldwijd actief in grote, infrastructurele projecten.
Libertel N.V.
Libertel N.V., gevestigd in Maastricht, is een van de grootste mobiele telecommunicatie-aanbieders in Nederland. Libertel is voor 70% eigendom van de wereldwijd opererende Vodafone/Air Touch Group. Libertel is sinds 15 juni 1999 genoteerd aan de Officiële Markt van Amsterdam Exchanges. Op 30 juni jl. had Libertel 2,7 miljoen aansluitingen. Libertel klanten kunnen in 100 landen bellen en gebeld worden.