Politiebericht Friesland

Datum nieuwsfeit: 28-07-2000

Politiebericht Friesland: Friesland 27-07-2000 Politieberichten van 27/7 (13.00 uur) t/m 28/7 (07.00 uur)

Buitenpost: inbraak bedrijf
Van woensdag op donderdag werd ingebroken in een bedrijfspand van Veenstra's Reizen aan de Einsteinstraat. Een deur van de kantine werd opengebroken en het gehele kantoorpand werd doorzocht. Alle laden en kasten werden overhoop gehaald. Een klein beetje kleingeld werd weggenomen. Een 43-jarige inwoner uit Buitenpost heeft aangifte gedaan.

Witmarsum: brand schaftkeet
Donderdag omstreeks 02.30 uur werd brand gesticht in een schaftkeet, die stond geparkeerd aan de Mulierlaan. De schaftkeet brandde uit en ook drie scheppen, pvc-hulpstukken, straathamers ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen