UTS Abbink International breidt wagenpark uit met DAF trucks

Datum nieuwsfeit: 28-07-2000

28-7-00 11:26:00

UTS Abbink International breidt wagenpark uit met twee DAF trucks

Van links naar rechts op de foto: de heer Zwinkels (Diesel Service West) en de heren Van der Wansem en Vis (UTS Abbink) voor de nieuwe trucks.

Onlangs heeft het verhuisbedrijf UTS Abbink International twee nieuwe DAF trucks in gebruik genomen. Het betreft één DAF 95XF.380 truck en één DAF 85CF.380 truck met Millennium Cab. De nieuwe aanwinsten werden door de heer Kees Zwinkels van Diesel Service West overhandigd aan de heren Van der Wansem en Vis, respectievelijk Algemeen Directeur en Transport Manager van UTS Abbink. De nieuwe trucks zijn bestemd voor de vestigingen Rijswijk en Wateringen.

Op een breed terrein actief
UTS Abbink International is een verhuisbedrijf dat zich toegelegd heeft op nationale en internationale project- en bedrijfsverhuizingen, particuliere verhuizingen en speciaal transport. UTS Abbink verzorgt haar verhuisactiviteiten vanuit vijf vestigingen, te weten Rijswijk, Wateringen, Ridderkerk, Amsterdam en Utrecht. Het bedrijf beschikt over een uitgebreide transportvloot die bestaat uit 85 eenheden. De nieuwe DAF trucks zijn bestemd voor internationale verhuizingen en het vervoer van kwetsbare producten.

Perfecte service dichtbij huis
Algemeen Directeur Van Wansem legt uit waarom men voor DAF koos: "Als dienstverlener met een kwalitatief goede internationale uitstraling is het belangrijk dat je beschikt over topmateriaal. Vandaar dat wij kozen voor het Nederlandse topmerk. DAF trucks koppelen namelijk een gunstig brandstofverbruik aan optimale prestaties en minimale stilstand. Bovendien is onze dealer Diesel Service West bij ons om de hoek gevestigd, waardoor goede service altijd dichtbij is. DSW verzorgt het volledige onderhoud aan onze transportvloot, op deze manier hebben we zelf geen zorgen meer en zijn we bovendien verzekerd van trucks die in perfecte conditie zijn."