FNV: voorbereiding acties gehandicaptenzorg in het Noorden

Datum nieuwsfeit: 28-07-2000
FNV

Voorbereiding acties gehandicaptenzorg in het Noorden Regio Noord - groningen@fnv.nl

Er dreigt een conflict te ontstaan bij de onderhandelingen over de CAO-gehandicaptenzorg. Bestuurder Jan Vos van ABVAKABO Regio Noord laat weten dat bij de noordelijke instellingen actiecomités worden ingesteld. De leden bij de noordelijke instellingen worden op 12 september in Zwolle geïnformeerd over de stand van zaken. Conflict
Na zes dagen moeizaam onderhandelen over de CAO-gehandicaptenzorg is er nog steeds geen uitzicht op een nieuwe cao. Er dreigt thans een conflict te ontstaan met de werkgeversorganisatie, de VGN ( Vereniging Gehandicaptenzorg Nederland).
Actievoorbereiding
ABVAKABO FNV ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen