Gouden Jubileum Tour voor jeugd op de fiets door Nederland

OME JOOP's TOUR

TOUR FLITS

Arnhem, donderdag 20 juli 2000

Nog 9 dagen en dan start de Gouden Jubileum Tour voor de jeugd op de fiets door Nederland, Ome Joop's Tour.

De website dit.is/ojt is bijgewerkt.

"De puntjes op de i zetten daar zijn wij momenteel druk mee" zegt Marcel Legerstee, voorzitter Ome Joop' s Tour. Met nog negen dagen te gaan voor de start, zijn alle vrijwilligers druk bezig met de laatste voorbereidingen. De route wordt de komende week nogmaals gecontroleerd door de tourdirecteur Henk Gout en de motorbegeleider Henk Crum en dan is zondag 30 juli de eerste dag van Ome Joop's Tour.

De vijftigste Ome Joop's Tour begint zondag 30 juli vanaf 14:00 uur bij het Arnhemse Sportcentrum Valkenhuizen met verschillende activiteiten als presentatie van de 28 ploegen en een proloog "De Rabobank Dikke Banden Race". Daarna nemen de deelnemertjes afscheidt van hun ouders/begeleiders om met hun 168 vriendjes tien dagen door Nederland te gaan fietsen.

De website van Ome Joop's Tour, dit.is/ojt , is bijgewerkt met een actueel routeoverzicht en er wordt veel geschreven in het gastenboek door deelnemers en oud-deelnemers. Zelfs het dagmenu van de tour is er te lezen.

De komende periode zal de website van Ome Joop's Tour regelmatig worden bijgewerkt. Tijdens de tour verschijnt er dagelijks het laatste nieuws en standen in de TOURFLITS.

Een vriendelijke groet,

names Ome Joop's Tour