3Com introduceert Power-over-LAN-technologie

Datum nieuwsfeit: 31-07-2000

3Com biedt stroomtoevoer voor telefonische en draadloze aansluitingen via LAN bekabeling
Power-over-LAN-technologie: één stroombron voor NBX-bedrijfstelefoons en AirConnect-producten

Maarssen / Brussel, 31 juli 2000 - 3Com zal in september een Ethernet-oplossing op de markt brengen die als permanente stroomvoorziening dienst doet voor de 3Com LAN-telefonie en draadloze LAN-producten. De nieuwe reeks 3Com Ethernet Power Source producten integreert naadloos met de IP-telefoons van het 3Com NBX 100 Communicatiesysteem en met draadloze AirConnect toegangsstations. De voeding is eenvoudig te installeren en te gebruiken en biedt bedrijven de zekerheid dat hun telefonische en draadloze aansluitingen ook bij een stroomonderbreking blijven werken.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen