Libertel verbetert berichtenservice

Datum nieuwsfeit: 31-07-2000
Libertel

Libertel verbetert berichtenservice: Libertel VoiceMail

Maastricht, 31 juli 2000 Libertel introduceert deze zomer een verbeterde versie van haar vertrouwde Berichtenservice. Het nieuwe mobiele antwoordapparaat van Libertel heet voortaan Libertel VoiceMail. De 2,7 miljoen Libertel-klanten worden deze zomer automatisch op de nieuwe dienst overgezet, zonder daar iets voor te hoeven doen. Na de overgang blijven de bestaande instellingen ongewijzigd en kunnen de huidige en de nieuwe klanten meteen profiteren van de extra mogelijkheden. Net als Libertel Berichtenservice staat VoiceMail alle Libertel-klanten gratis ter beschikking.

Gebruiksgemak
Gebruiksgemak staat bij Libertel VoiceMail voorop. Libertel VoiceMail biedt de klant dan ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen