QAD brengt Application-to-Application framework op de markt

Datum nieuwsfeit: 03-08-2000

QAD brengt Application-to-Application framework op de markt

Ingersoll-Rand gebruikt QAD-oplossing voor connectiviteit tussen QAD E-business en andere applicaties

Nieuwegein, 3 augustus 2000 - QAD Inc., leverancier van toonaangevende e-business-oplossingen die worden ondersteund door hoogwaardige ERP-applicaties, brengt QAD/Connects A2A op de markt. Dit 'solutions framework' maakt het mogelijk op eenvoudige wijze koppelingen te realiseren tussen QAD-applicaties en ERP- en legacy-systemen van andere leveranciers.

Ingersoll Rand, wereldwijd leverancier van industriële en commerciële apparatuur en componenten, heeft de QAD/Connects A2A-connectiviteitsoplossing geïmplementeerd. Hierdoor werken de 'best-in-class' bedrijfsapplicaties veel effectiever samen, waardoor een hogere productiviteit, concurrentievoordeel en ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen