MFG/PRO van QAD krijgt goed rapport van gebruikers

Datum nieuwsfeit: 03-08-2000

Persberichtt

MFG/PRO van QAD krijgt goed rapport van gebruikers

Brussel, 3 augustus 2000 ; Een zeer recent uitgevoerd onderzoek van Data Research DPU, een Zweeds consultancy-bedrijf, heeft aangetoond dat MFG/PRO, de ERP-oplossing van QAD, zeer goed scoort op drie belangrijke gebieden: gebruiksvriendelijkheid, algemene tevredenheid en 'value for money'.
Data Research DPU heeft van 23 ERP-oplossingen de gebruikers ondervraagd over functionaliteit, value for money, gebruiksvriendelijkheid, leverancier en algemene tevredenheid. Het onderzoek geeft hierdoor een zeer duidelijk beeld van de reële prestaties van de verschillende systemen, die zich bovendien hierdoor goed met elkaar laten vergelijken.
MFG/PRO van ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen