Nieuwe manager System Development & Support KSI

Nieuwe manager System Development & Support
Benoeming Jacco Müller

Nieuwe manager System Development & Support
Met ingang van 1 augustus 2000 is de heer Jacco Müller (46 jr.) door de Raad van Bestuur benoemd tot manager van System Development & Support. De heer Müller is er verantwoordelijk voor dat de vestigingen hun doelstellingen realiseren en optimaal presteren. De vestigingsmanagers van de vestigingen van System Development & Support zullen met ingang van 1 augustus aan de heer Müller rapporteren. De heer Müller rapporteert op zijn beurt aan de voorzitter van de Raad van Bestuur.

De heer Müller is afkomstig van Perstorp AB, een Zweedse fabrikant van decoratieve laminaten, die is genoteerd aan de beurzen van Stockholm en Londen. Bij de Surface Materials Division van Perstorp in Oud Beijerland vervulde hij laatstelijk de positie van commercieel manager Benelux, Frankrijk en Polen. De heer Müller heeft zijn sporen op het internationale zakelijke vlak ruimschoots verdiend.