QuickOnline start Flatrate internet zonder telefoontikken

Datum nieuwsfeit: 01-08-2000

QUICKONLINE BV

Flatrate internet: nieuwste generatie internet via de telefoon
QuickOnline introduceert kwalitatief onbeperkt internetten via de telefoon. Inclusief telefoonkosten.

Vanaf 1 augustus gaat internetprovider QuickOnline aan de consumentenmarkt zogenaamd flat-rate internet aanbieden, onder de naam FlatStream. Met FlatStream kan worden ge-internet via de telefoonlijn of ISDN-aansluiting voor een vast bedrag per maand. Het bedrag is inclusief de telefoonkosten, een onderschatte kostenpost die zelfs met de komst van 'gratis' internet is blijven bestaan.

Ondanks de komst van vaste aansluitingen zoals kabelinternet, ziet QuickOnline zeer veel toekomst in het bieden van een vast abonnement via ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen