Kostenloos zomerspreekuur Bedrijfsovername

De hele maand augustus: gratis Zomerspreekuur Bedrijfsovername

Ondernemers en hun adviseurs, met vragen over bedrijfsovername, kunnen in de maand augustus gratis het spreekuur van De Bedrijvenbank bezoeken.

Voordat u naar buiten treedt met plannen om uw bedrijf te verkopen is het goed de mogelijkheden eens op een rijtje te zetten. Is uw bedrijf er klaar voor? Welke voorbereidingen moet u treffen? Hoe gaat u verkopen? Gaat u het zelf doen of schakelt u een intermediair in? Hoe bepaalt u de verkoopprijs? Allemaal vragen die spelen rond de belangrijke beslissing over de verkoop van uw bedrijf, een gebeurtenis die u misschien maar een keer in uw leven meemaakt.

Ik geef u graag een persoonlijk advies gebaseerd op mijn actuele kennis van de bedrijfsovernamemarkt in Nederland. Als u de verkoop zelf ter hand gaat nemen kan ik u de weg wijzen, en als u een geschikte intermediair zoekt kan ik u helpen kiezen. De Bedrijvenbank treedt echter nooit zelf op als intermediair, zij staat ‘boven de partijen' en zal noch voor de kopende, noch voor de verkopende partij optreden. Dat maakt het mogelijk om een objectief advies te geven, en dat is in augustus nog gratis ook!

U bent van harte welkom op werkdagen om 14.00, 15.00 en 16.00 uur, en ‘s avonds (met uitzondering van vrijdag) om 19.00 en 20.00 uur. In bijzondere gevallen bent u ook op zaterdag welkom. Uitsluitend op afspraak.

Stuurt u mij een e-mail met het onderwerp waar u over wilt praten en twee voorkeurstijdstippen plus uw telefoonnummer. Ik bel u dan voor een definitieve afspraak. Op de home-page van bedrijvenbank.nl vindt u een routebeschrijving.

Vriendelijke groet,

- Hans van Heertum

Noot redactie:

Voor meer informatie kunt u zich wenden tot

Hans van Heertum
De Bedrijvenbank