Windows 2000 Service Pack 1 beschikbaar

Datum nieuwsfeit: 01-08-2000
Windows 2000 Service Pack 1 nu beschikbaar via het web en op CD

Schiphol-Rijk, 1 augustus 2000 - Het eerste Service Pack (SP1) voor het besturingssysteem Microsoft Windows 2000 kan per direct worden gedownload vanaf de website van Microsoft, of besteld worden op CD. De inhoud van SP1 is ontwikkeld op basis van de feedback van klanten over Windows 2000, verzameld door softwareleveranciers, computerlabs en organisaties.

SP1 is een uitgebreid pakket van aanpassingen en correcties voor Windows 2000 Professional, Server en Advanced Server. Dit eerste Service Pack is rigoureus getest door test-teams van Microsoft en via een grootschalig bètaprogramma.

In navolging van de feedback van klanten en Microsofts belofte tijdens de lancering van het product, bevat SP1 geen nieuwe functies of programmamogelijkheden. De correcties in SP1 zorgen voor verbeterde applicatie-compatibiliteit en hardware-ondersteuning, betrouwbaarheid, veiligheid en setup. SP1 omvat tevens een aantal verbeteringen die helpen bij het verlagen van de onderhoudskosten op de lange termijn en bij het vereenvoudigen van de IT-planning.

Windows 2000 SP1 is beschikbaar op CD, of kan worden gedownload van het web. Bestellen van de CD kan binnenkort via www.microsoft.com/benelux/cdrom Downloaden is mogelijk vanaf de volgende site: www.microsoft.com/windows2000/downloads/recommended/sp1/

Microsoft
Microsoft (NASDAQ: MSFT) is opgericht in 1975 en is marktleider op het gebied van software voor privé- en zakelijk computergebruik. Het bedrijf levert een brede reeks aan producten en diensten die ontwikkeld zijn om mensen meer mogelijkheden te bieden tot een prettiger en gemakkelijker gebruik van de computer, ongeacht waar, wanneer en hoe zij dat willen.
Voor meer informatie:
Microsoft B.V., Michiel Gosens, Public Relations Manager, telefoon: +31 (0)20 - 500 12 74 of Monogram Communication Strategies (MCS) BV, Perlita Fränkel, telefoon: +31 (0)23 - 562 82 08.
Dit persbericht en andere persinformatie van Microsoft kunt u ook vinden op de Microsoft Benelux website op pagina www.microsoft.com/benelux/press/.

Microsoft en Windows zijn hetzij gedeponeerde handelsmerken hetzij handelsmerken van Microsoft Corporation in de Verenigde Staten en/of andere landen. Alle andere merk- en productnamen zijn handelsmerken of geregistreerde handelsmerken van hun respectieve houders.