Samenwerking paardenfokkers Oldenburg en Zangersheide

Datum nieuwsfeit: 01-08-2000
Horses of the Dutch

Samenwerking "Oldenburg / Zangersheide - OZ"

De Stamboekvereniging van Fokkers van het Oldenburger Paard (Oldenburger Verband) en Studbook Zangersheide vzw zijn overeengekomen om in de toekomst ten aanzien van de springpaardenfokkerij samen te werken. De beide partijen willen hiervoor een gemeenschappelijke vereniging in het leven roepen, met als doel het behartigen van de belangen van de Europese springpaardenfokkers. De beide partners zien in het verbond dat hen voor ogen staat een ideale samenwerkingsvorm tot nut van alle betrokkenen in het algemeen en de springpaardenfokkers in het bijzonder.

Deze samenwerking is om ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen