Noord-Holland afdeling NVJ opent muurkrant

Datum nieuwsfeit: 01-08-2000
Nederlandse Vereniging van journalisten

N.-Holland opent muurkrant De afdeling Noord- Holland heeft vorige week de elektronische muurkrant op VillaMedia geopend. Deze muurkrant is een platform van en voor alle journalisten in de provincie. De pagina's zijn bedoeld om vakinhoudelijke discussies te openen en meningen te ventileren over het journalistieke vak. 'Als bestuur zullen wij alles op de muurkrant plaatsen wat er binnen de afdeling speelt', zegt voorzitter Robert Vinkenborg. 'Het verslag van de ledenvergadering op 16 juli stond er al binnen enkele dagen op.' De Muurkrant is de vinden via de rubriek Forum op VillaMedia.

NOORD-HOLLAND OVER PERSBELEID POLITIE ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen