Financiële resultaten tweede kwartaal 2000 Centura

Datum nieuwsfeit: 01-08-2000

Centura maakt financiële resultaten tweede kwartaal 2000 bekend

Maarssen, juli 2000 -- Centura Software Corporation, leider en aanbieder van oplossingen waarmee organisaties hun bedrijfsvoering toegankelijk kunnen maken voor mobiele toepassingen, heeft de bedrijfsresultaten voor het tweede kwartaal van 2000 bekendgemaakt. De omzet voor dit kwartaal (eindigend op 30 juni 2000) bedroeg 10.1 miljoen USD - in vergelijking tot 10.9 miljoen USD in het tweede kwartaal van 1999 -. Gedurende het tweede kwartaal werd een verlies geleden van 4.8 miljoen USD, in vergelijking tot een verlies van 3.2 miljoen USD in het tweede kwartaal van vorig jaar.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen