Onderscheiding Xerox Just-In-Time-oplossing

Datum nieuwsfeit: 01-08-2000
Persbericht

Computerworld Smithsonian Award voor toepassing bij Danfoss Drives: Xerox Just-In-Time-oplossing voor productdocumentatie onderscheiden

Amstelveen, 1 augustus 2000 -- Danfoss Drives, dochteronderneming van het grootste Deense productiebedrijf Danfoss (omzet 1,7 miljard dollar), heeft door het gebruik van een Xerox Just-In-Time-oplossing voor productdocumentatie de prestigieuze Computerworld Smithsonian Award voor industriële toepassingen gewonnen. Een jury van industriële experts koos de Xerox JIT-oplossing zoals toegepast bij Danfoss Drives wegens het innovatieve gebruik van informatietechnologie.

Complete documentatie op maat in 34 minuten
De oplossing stelt Danfoss in staat om binnen 34 minuten voor elke individuele order en elk afzonderlijk ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen