OfficeConnect-producten van 3Com nu met webcaching

Datum nieuwsfeit: 02-08-2000
OfficeConnect-producten van 3Com nu met webcaching van Mangosoft

Snellere Internetconnectiviteit voor kleine en middelgrote bedrijven

Maarssen / Brussel, 2 augustus 2000 - 3Com zal haar = OfficeConnect-producten uitrusten met Cachelink van Mangosoft Inc. = Mangosoft zal haar webcachingsoftware inbouwen in de OfficeConnect LAN = Modems en Routers van 3Com. Dankzij deze gecombineerde oplossing kunnen = kleine bedrijven snelle Internetverbindingen realiseren en zo hun = telefoonkosten verlagen.=20

Cachelink is krachtige netwerksoftware voor PC's en zorgt voor snelle = toegang tot vaak bekeken webpagina's en te downloaden bestanden. Deze = cachingoplossing voor cli=EBntcomputers is de enige die zich specifiek = richt op de behoeften van kleine tot middelgrote bedrijven. Met de 3Com = OfficeConnect-producten kunnen kleine kantoren of thuiswerkers die geen = toegang hebben tot ADSL, of die geen dure investeringen willen doen in = toegangstechnologie, toch hun voordeel doen met snelle en betaalbare = Internettoegang.=20

3Com OfficeConnect-producten zijn bestemd voor kleinzakelijke gebruikers = die hiermee hun bedrijfsprocessen kunnen stroomlijnen, = netwerkvoorzieningen kunnen beheren en de communicatie binnen en buiten = het bedrijf kunnen optimaliseren. Via =E9=E9n apparaat met 56k analoge = verbindingen of snellere ISDN-lijnen, hebben meerdere gebruikers binnen = een klein kantoor toegang tot Internet of andere externe locaties.=20
Cachelink, software van Mangosoft voor webcaching, zorgt ervoor dat de = browsercaches van de verschillende computers in een lokaal netwerk = samengevoegd worden tot =E9=E9n grote cache. Dit leidt tot een = aanzienlijk lagere toegangstijd tot Internet en een grotere beschikbare = bandbreedte, zonder extra apparatuur of complex systeembeheer. Cachelink = maakt de toegang tot Internet niet alleen sneller, maar leidt bovendien = tot lagere Internetkosten.=20

3Com zal haar OfficeConnect ISDN, 56K, Dual 56K en IDSL LAN Modems en de = OfficeConnect Remote 812 en 840 Routers voorzien van Cachelink. Deze = OfficeConnect-producten met Cachelink zullen vanaf september geleverd = worden, zonder extra kosten.

Over Mangosoft=20
Mangosoft Inc. werd in 1995 opgericht. Haar hoofdkantoor is gevestigd in = Westborough, Massachusetts. De gepatenteerde, koppelende = caching-technologie van de onderneming optimaliseert de = communicatiekracht van PC's en werkstations en legt daarmee de basis = voor een nieuwe generatie softwareoplossingen. Producten op basis van = Cachelink brengen services via Internet, intranetwerken en lokale = netwerken op een aanzienlijk hoger niveau. Kijk voor meer informatie op = www.mangosoft.com.

Over 3Com

3Com vereenvoudigt de netwerktoegang tot informatie en services met = behulp van gebruiksvriendelijke connectiviteitsoplossingen voor = consumenten en bedrijven. Daarnaast levert de onderneming = toegangsinfrastructuren en IP-serviceplatforms voor netwerk service = providers. 3Com onderhoudt websites op www.3com.nl en www.3com.be.
Hinke de Koning Communicatie
Telefoonnummer: +31 (0)187 470 233