The Communication Company lanceert nieuwe internetsite

TheCommunicationCo.com

TCC ON THE AIR

Breda, 2 augustus 2000.
News Flash: The Communication Company lanceert deze week haar compleet nieuwe internetsite. Geïnspireerd door teletekst en tv, brengt de site op soortgelijke wijze alle TCC-actualiteiten. TheCommunicationCo.com opent met een pagina vol kleurige digitale schermen die informatie geven over de diverse interne units, campagnes en het nodige 'hot' nieuws over de accounts. Wie de TCC ontwikkelingen op de voet wil volgen, kan zich per e-mail inschrijven voor de digitale wekelijkse nieuwsbrief of voor de Brand News die ieder kwartaal verschijnt.

Lodewijk Varossieau, CEO: "Als innovatief bureau werken we graag met innovatieve klanten en merken. Steeds meer werken we met jonge nieuwe-media bedrijven. Daarvoor is een volwassen, onbevooroordeelde houding ten opzichte van fenomenen als internet en e-commerce noodzakelijk. Dat onze eigen site daarbij een belangrijke, soms zelfs doorslaggevende rol speelt, spreekt vanzelf."

The Communication Company is opgericht in 1990 in Breda en houdt zich bezig met creatieve communicatie in de breedste zin van het woord. De onorthodoxe manier van werken en de rebelse stijl die The Communication Company erop nahoudt, hebben ertoe geleid dat zij één van de snelst groeiende bureaus in de Benelux is. Het communicatiebureau met kantoren in Breda en Antwerpen bestaat met 45 medewerkers uit TCC Advertising, TCC Design (corporate and packaging design), TCC Reputations (PR), TCC Interactive (internet and cd-rom), X-Plosive (2D- and 3D-animations for tv, cinema and games) en TCC Idealab (product- and brand development).

-EINDE-

Noot voor redacties