Silverstream software presenteert e-business portal

Datum nieuwsfeit: 02-08-2000

SILVERSTREAM SOFTWARE PRESENTEERT ePORTAL

VOOR eBUSINESS-OPLOSSINGEN

Volledig geïntegreerde eBusiness-software voor eCRM; compleet met personalisering, site content management en eBusiness Application Framework voor snelle time-to-market

Hoofddorp, 2 augustus 2000 SilverStream Software, Inc. (NASDAQ: SSSW), the eBusiness Platform Company , levert vanaf vandaag de SilverStream ePortal, een complete suite van eCRM(Electronic Customer Relation Management) software.

Met SilverStream ePortal bouwen bedrijven in korte tijd geavanceerde, veelzijdige

e-commerce en B2B websites die door bezoekers als rijk en gepersonaliseerd worden ervaren. Door te profiteren van de snelle time-to-market en krachtige functies van ePortal, kan een bedrijf op een meer intelligente wijze communiceren met klanten op het web en zo on line zaken doen.

SilverStream ePortal is één van de eerst verkrijgbare end-to-end eCRM-oplossingen op basis van de Java 2 Enterprise Edition (J2EE) standaard en een open applicatie server technologie voor schaalbaarheid, betrouwbaarheid en flexibiliteit op bedrijfsniveau. Dankzij de flexibiliteit van een open standaard is de gebruiker niet langer gebonden aan de beperkingen en tekortkomingen van 'kant-en-klare' commerciële en personaliseringspakketten, die de mogelijkheden van klanten op het web beperken.

SilverStream ePortal laat talrijke bestaande commerciële oplossingen achter zich, door de unieke, brede koppeling via XML met bedrijfsgegevens, bestaande legacysystemen en handelspartners.

ePortal biedt business managers de essentiële eBusiness-functionaliteit, compleet met personalisering en een uitgebreid regelsysteem voor gepersonaliseerde marketing of elektronisch klantenbeheer (eCRM). SilverStream ePortal maakt volledig gebruik van de geavanceerde, op regelgeving gestoelde personaliseringstechnologie die SilverStream Software verkreeg als onderdeel van de succesvolle overname van eObject eerder dit jaar.

Ook content management is opgenomen in SilverStream ePortal. Hiermee kunnen business managers web content en web-based bedrijfsprocedures beheren, on-line campagnes uitvoeren en doelgroepmarketing bedrijven zonder dat de onderliggende, logische opbouw van de site opnieuw vormgegeven hoeft te worden.

Vitale functionaliteit voor het bouwen van krachtige eBusiness-sites

Met SilverStream ePortal behaalt een bedrijf een concurrentievoordeel op het web door het aanbieden van de end-to-end services die vereist zijn voor de bouw van een eBusiness-site, zoals:
* Personalisering van de site: SilverStream ePortal omvat een krachtig, uitbreidbaar systeem van regels en personaliseringsmogelijkheden waarmee een bedrijf een eBusiness-site kan opzetten, die de bezoeker in sterke mate aanspreekt. Het bedrijf kan strategischer zaken doen op het web door klanten, business partners en medewerkers een grote mate van personalisering te bieden.
* Invoer en beheer van content: Het aanleveren van actuele, boeiende content is een kenmerk van een effectieve eBusiness-site. Met de geautomatiseerde aanleverings-, bewerkings- en goedkeuringsprocessen van SilverStream ePortal kunnen ook a-technische auteurs webcontent aanleveren en beheren. Zo blijft de site voortdurend actueel zonder hiervoor te hoeven wachten op de tussenkomst van een systeembeheerder. In combinatie met de personaliseringsmogelijkheden voor de site kan specifieke content worden gepresenteerd om informatie over het bedrijf of producten te versterken, bezoekers aan te moedigen bijdragen te leveren, speciale aanbiedingen aan partners te doen of medewerkers te attenderen op nieuwe bedrijfsprocessen en -informatie.
* Open architectuur op componentenbasis: SilverStream en zijn partners bieden een componentenbibliotheek aan met belangrijke functies. Kant-en-klare componenten kunnen worden aangepast en nieuwe naar wens worden aangemaakt en aan de SilverStream ePortal worden toegevoegd.
Beschikbaarheid

SilverStream ePortal oplossingen zijn verkrijgbaar via de wereldwijde verkoop- en serviceorganisaties van SilverStream. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met SilverStream Software (023 564 99 56) of per email met (portals@silverstream.com).

Over SilverStream Software

SilverStream Software, the eBusiness Platform Company , levert software en services die het mogelijk maken om eBusiness applicaties te ontwikkelen, te gebruiken en te beheren. SilverStream Software producten veranderen mee met de ontwikkelingen binnen Global 2000-bedrijven, zoals ARCO, Ameritech, Bell Atlantic, Chevron en de Chicago Stock Exchange. In Nederland worden SilverStream producten gebruikt door onder meer Amsterdam RAI, EuroClix, Grandorado Group, Ministerie van Verkeer en Waterstaat en Universiteit Utrecht.

SilverStream Software, www.silverstream.com is een beursgenoteerd bedrijf op de NASDAQ onder het symbool SSSW. Het hoofdkantoor bevindt zich in Billerica, Massachusetts. In Nederland heeft SilverStream Software een vestiging in Hoofddorp (www.silverstream.nl).

Voor meer informatie:

SilverStream, tel.: 023 564 99 56, contactpersoon: Richard McCarthy