Emiel Putman nieuwe Country Manager van CS&T Nederland

Datum nieuwsfeit: 03-08-2000
Corporate Software & Technology (CS&T)
Emiel Putman de nieuwe Country Manager

Apeldoorn, 3 augustus 2000 - - Sinds begin juli is Emiel Putman de nieuwe Country Manager van CS&T Nederland, na een korte periode als Manager Professional Services. Hij volgt Tjerk 't Sas op, die de afgelopen vier jaar
de Nederlandse vestiging heeft uitgebouwd. Hij heeft inmiddels een functie aanvaard bij een andere organisatie in Nederland.

CS&T is de grootste leverancier van software aan Fortune 500-ondernemingen en
voor 's werelds belangrijkste organisaties een 'trusted partner' op het gebied van software en ondersteuning.

Deze nieuwe functie vormt een grote uitdaging voor Emiel Putman, die een snelle groei verwacht voor de komende jaren. 'Vooral nu het voor de klant duidelijk is dat Software Asset Management het rendement op software-investeringen verhoogt. Dit is te bereiken door de optimale inzet van mensen, processen en technologieën gedurende de gehele levenscyclus van software.'

CS&T biedt daarvoor een volledige IT Management-oplossingen die erop gericht
is de concurrentiemogelijkheden van organisaties te verbeteren en de productiviteit te maximaliseren.

Corporate Software & Technology, Landdrostlaan 51, 7327 GM APELDOORN. Telefoon: 055 - 543 46 00, Fax: 055 - 543 45 42. www.corpsoft.nl.

Over CS&T
Corporate Software & Technology, Inc. (CS&T) is 's werelds grootste Software
Asset Management (SAM) dienstverlener. CS&T helpt bedrijven met het verhogen
van het rendement op hun software-investeringen door herdefiniëring van de wijze waarop zij software aanschaffen, implementeren en beheren. CS&T levert
hoogwaardige diensten aan meer dan 5.000 klanten, inclusief 50% van de Fortune 500 bedrijven. Door CS&T's 'Global Reach - Local Access' strategie en
kantoren in 14 landen, levert het bedrijf SAM-diensten in 108 landen wereldwijd. CS&T heeft haar hoofdkantoor in Noorwood, Massachusetts en behaalt met 700 medewerkers wereldwijd een omzet van 2.5 miljard gulden, waarvan 100 miljoen gulden in Nederland wordt gerealiseerd. Meer informatie is te vinden op de website van CS&T: www.corpsoft.nl
Redactionele informatie of foto: PB0400 Influx PR - Jakob Brons, Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn. Telefoon: 055 - 3663034, fax: 055 - 3602661, e-mail: (PRInflux@cs.com). WWW.Influx-PR.com.