FirePond Application Suite integreert InSystems XRM

Datum nieuwsfeit: 03-08-2000

size=6>PERSBERICHT

FirePond en InSystems werken aan e-business platform voor financiële dienstverleners en verzekeraars

FirePond Application Suite integreert InSystems XRM Solution

NAARDEN / WALTHAM, 3 augustus 2000
FirePond Inc. (NASDAQ: FIRE), wereldwijd
één van de koplopers in geïntegreerde e-business oplossingen voor multi-channel verkoop, gaat samenwerken met InSystems Technologies Inc., één van s werelds
grootste leveranciers van relatiebeheer-oplossingen voor verzekeringsmaatschappijen. Door deze samenwerking kunnen verzekeringsmaatschappijen en financiële dienstverleners over een uitgebreid e-business platform beschikken, waarin verkoop, productvervaardiging, contract- en polisopmaak en klantenservice geïntegreerd zijn. Verzekeraars en financiële dienstverleners zijn vooral ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen