Vodafone ondertekent overeenkomst met Synstar International

Datum nieuwsfeit: 03-08-2000
Persbericht

Vodafone ondertekent een overeenkomst voor bedrijfscontinuïteit met Synstar International

Utrecht, augustus 2000 - Vodafone, de populairste operator voor mobiele telefonie van het Verenigd Koninkrijk, heeft drie nieuwe contracten voor bedrijfscontinuïteit getekend met Synstar International, om de IT-systemen van Vodafone in geval van een ramp operationeel te houden. De collectieve overeenkomst voorziet in de opvang van de bedrijfskritische diensten voor managementinformatie, het netwerkbeheer en de controle van de prestaties, in het hoofdkwartier van Vodafone te Newbury en in 29 regionale MTX-centra in het gehele Verenigd Koninkrijk. Elk contract zal in een eerste fase drie jaar lopen.
...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen