Minister Borst wil oplossing voor thuisbeademing

Datum nieuwsfeit: 03-08-2000
Vereniging Spierziekten Nederland

Minister Borst wil oplossing voor thuisbeademing

Minister Borst van Volksgezondheid heeft in brief aan de Raden van Bestuur van de 4 academische centra met een ´Centrum voor Thuisbeademing´, het klemmende verzoek gedaan zo spoedig mogelijk te zorgen voor een oplossing rond de problematiek van het Centrum voor Thuisbeademing Utrecht. Hier is onlangs een patiëntenstop aangekondigd. De brief is het resultaat van het overleg dat plaatsvond op 19 juni tussen het ministerie van VWS en de VSN, VSCA (Vereniging Samenwerkingsverband Chronische Ademhalingsondersteuning) en Centrum voor Thuisbeademing Utrecht.

De VSN en VSCA hadden eerder in een ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen