Politiebericht Brabant-Noord: Den Bosch

Datum nieuwsfeit: 04-08-2000

Politiebericht Brabant-Noord: Den Bosch 4-08-2000 Persbericht district Den Bosch

OPENBARE DRONKENSCHAP( s-Hertogenbosch) In de nacht van donderdag op vrijdag is op de Torenstraat een op het wegdek liggende 28-jarige man uit Vught aangetroffen. De man verkeerde vanwege overmatig alcoholgebruik in laveloze toestand en is aangehouden. In de politiecel mocht hij zijn roes uitslapen. Er is proces-verbaal tegen de man opgemaakt.

LASTIGE KLANT AANGEHOUDEN (s-Hertogenbosch) In een horecabedrijf aan de Hooge Steenweg is donderdagvond een 45 jarige man uit Veldhoven aangehouden. De behoorlijk onder invloed van alcohol verkerende man had een werkneemster lastig gevallen door haar vast te pakken en op de borst te zoenen. Vervolgens wilde hij de zaak niet verlaten. De man is door de politie verwijderd en ingesloten. Hij krijgt een proces-verbaal terzake aanranding, lokaalvredebreuk en openbare dronkenschap.

VERVALST PASPOORT (s-Hertogenbosch) Donderdagmiddag is door de vreemdelingdienst van de politie in s-Hertogenbosch een vermoedelijk uit Zambia afkomstige vrouw aangehouden die zich daar met een, zo is na onderzoek gebleken, vervalst paspoort had gemeld. De vrouw deed zich voor als Engelse en had een Engels paspoort bij zich. De tenaamgestelde van het paspooort, een 28-jarige Engelse vrouw, bleek haar aangevraagde paspoort niet te hebben ontvangen. Haar paspoort bleek in handen gekomen van de nog onbekende vrouw. De pasfoto van de nog onbekende verdachte is verwisseld met de pasfoto van de Engelse vrouw. De verdachte is ingesloten.

AUTODIEFSTAL (s-Hertogenbosch) Donderdag is vanaf de Van de Does de Willeboissingel een paarse personenauto van het merk Ford, type Scorpio, en voorzien van het kenteken NV-DG-82 gestolen.

BEDRIJFSINBRAAK (Drunen) In de nacht van donderdag op vrijdag werd ontdekt dat er was ingebroken in een bedrijfspand aan de Thomas Edisonweg. Via een raam is men binnengekomen. Binnen is een vitrine vernield en zijn een onbekend aantal GSM toestellen weggenomen.

WONINGINBRAAK (Oudheusden) In de nacht van donderdag op vrijdag werd een inbraak ontdekt in een woning aan de Adrianus Loeffstraat. Via een plat dak kon men de woning binnen via een openstaande raam. Uit de woning zijn onder meer een TV, een radio en een bankpas weggenomen.

BEDRIJFSINBRAAK (Vlijmen) Bij een in de nacht van donderdag op vrijdag gepleegde inbraak in een bedrijfspand aan de Grote Kerk in Vlijmen hebben enkele tot nog toe onbekende verdachten een onbekende hoeveelheid sigaretten en geld uit een kassa buit gemaakt.

ALCOHOL IN HET VERKEER (s-Hertogenbosch) Een 22 jarige automobilist uit Gemonde werd afgelopen nacht op de Gestelseweg betrapt op het rijden onder invloed van alcoholhoudende drank. Er wordt proces-verbaal tegen hem opgemaakt.