Politiebericht Schiedam

Datum nieuwsfeit: 04-08-2000

4 augustus 2000

Winkeldiefje aangehouden
SCHIEDAM -- Donderdagochtend omstreeks half tien hield personeel van een supermarkt aan het Nieuwlandplein een 12-jarig meisje uit Schiedam aan op verdenking van winkeldiefstal. Het meisje had even daarvoor geprobeerd een pot crème ter waarde van negen gulden weg te nemen. Ze werd overgedragen aan de politie en overgebracht naar het politiebureau. Ze zal worden doorverwezen naar het bureau Halt.
Inbraak in bedrijfspand
SCHIEDAM -- Donderdagochtend omstreeks kwart over zeven bleek dat er was ingebroken in een bedrijfspand aan de De Brauwweg. In het pand werden diverse kasten opengebroken. Er werd een nog onbekend geldbedrag weggenomen.

Rijden onder invloed
SCHIEDAM -- Donderdagavond omstreeks tien uur controleerden politiemensen van het district Schiedam op de Burgemeester van Haarenlaan een automobilist. De man, een 26-jarige Rotterdammer, bleek onder invloed van alcohol (promillage 0,91).

Vreemdelingendienst gesloten
SCHIEDAM -- De afdeling Vreemdelingendienst van de politie Schiedam is in de week van 14 tot en met 18 augustus gesloten voor het publiek. De afdeling is wel dagelijks tussen 08.30 uur en 12.00 uur en tussen 13.00 uur en 14.00 uur telefonisch bereikbaar voor vragen en spoedzaken. Het vreemdelingenloket op het Stadskantoor is wel geopend.