Politiebericht Eindhoven e.o

Datum nieuwsfeit: 04-08-2000

Politiebericht Brabant-Zuid-Oost: Eindhoven e.o 4-08-2000 3e Persbericht van vrijdag 4 augustus 2000

Berichten uit de regio

Someren: Aanhouding na onenigheid
Een 65-jarige inwoner van Someren is vrijdagmiddag om 16.05 uur op de Pasakker aangehouden. De man wordt ervan verdacht, na een onenigheid met een vrachtautochauffeur, schade te hebben toegebracht aan een bedrijfspand aan de Postelstraat en daarna te zijn doorgereden. Hij is na verhoor heengezonden. De politie stelt een onderzoek in naar de juiste toedracht.

Eindhoven: Beroving
Op de Neckerspoel is vrijdagmiddag omstreeks 17.40 uur een 17-jarige Eindhovenaar van zijn bromfiets beroofd. ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen