Aquarius.net en Recht.nl gaan samenwerken

* Persbericht *

Amsterdam, 03 augustus 2000

Aquarius.net en Recht.nl gaan samenwerken

LanguageNetworks, het Nederlands bedrijf achter Aquarius.net meldt vandaag een samenwerking aan te zijn gegaan met Recht.nl.
De bezoekers van recht.nl kunnen binnenkort via deze site toegang krijgen tot aquarius.net om vertaalprojecten uit te zetten naar juridisch vertalers uit 98 landen.

Aquarius www.aquarius.net is ‘s werelds grootste on-line marktplaats voor vertalers, vertaalbureaus en aanbieders van vertaalopdrachten. Aquarius.net biedt toegang tot ruim 13.500 freelance vertalers en 2.200 vertaalbureaus uit 98 landen, die vertalingen aanbieden in meer dan 1200 taalcombinaties op
122 vakgebieden. ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen