27 Chryslers voor kledingbedrijf O'Neill

Chrysler Nederland

4 augustus 2000

27 Chryslers voor O'Neill
Het sportkledingbedrijf Joint Services International (J.S.I.), vertegenwoordiger van het merk ONeill in Europa, heeft onlangs de eerste twaalf Chrysler Voyagers in gebruik genomen. Deze vormen de voorbode van een serie van 27 Chryslers, waaronder zes PT Cruisers. Met name deze laatste auto, waarvan de introductie in Nederland op 20 juni plaatsvond, heeft de keuze voor Chrysler beïnvloed.
Het leeuwendeel van de vloot bestaat uit Chrysler Voyagers. Volgens J.S.I. is dit een buitengewoon aantrekkelijke MPV met uitgebreide gebruiksmogelijkheden en een geheel eigen karakter. Daarnaast zet de Europese vertegenwoordiging van dit toonaangevende sportmerk negen exemplaren van de Neon in en zes nieuwe PT Cruisers.

Mark Koevermans, bekend tennisser en pr-functionaris van J.S.I., verklaart zijn keuze voor Chrysler als volgt: Het merk spreekt ons erg aan vanwege de diversiteit aan modellen. Bovendien bieden ze veel praktische toepassingsmogelijkheden. En ik moet toegeven dat de spectaculaire PT Cruiser, met zn typisch Amerikaanse uitstraling en opvallende uiterlijk, mede doorslaggevend is geweest om voor de hele vloot voor Chrysler te kiezen.

De Chrysler PT Cruiser zal mede door ONeill een veel geziene verschijning worden op de Nederlandse wegen, want de auto wordt voor dit merk ingezet voor diverse promotionele activiteiten. Met de PT Cruiser heeft ONeill een regelrechte aandachtstrekker.