Samenwerking tussen Centura Software en CMP Media's WEB2000

Datum nieuwsfeit: 04-08-2000
PERSBERICHT

Centura's eSNAPP 2.0 biedt conferentiebezoekers real-time, draadloze informatie op maat

Strategische samenwerking tussen Centura Software en CMP Media's WEB2000 International Conference & Exposition

Maarssen, augustus 2000 -- Centura Software Corporation, leider en aanbieder van oplossingen waarmee organisaties hun bedrijfsvoering toegankelijk kunnen maken voor mobiele toepassingen, en CMP Media's WEB2000 Conferences, de voornaamste conferenties voor vaklieden op het gebied van het web, zijn een strategische samenwerking aangegaan. Hierdoor kunnen bezoekers van de WEB2000 conferentie up-to-date informatie ontvangen en uitwisselen via draadloze handpalmapparatuur. Centura's eSNAPP 2.0 is geselecteerd als het connectivity-component voor 'The Brain', een speciale draadloze conferentieapplicatie die voorgeladen is op handpalmapparatuur en ter plekke wordt uitgedeeld aan de conferentiebezoekers.

WEB2000 wordt van 30 oktober tot 3 november gehouden in het Moscone Convention Center in San Francisco, Californië. Gedurende het voorbereidingstraject was de WEB2000 organisatie op zoek naar een manier om bezoekers te voorzien van een praktische toepassing van de beschikbare technologie in de steeds groeiende mobiele markt. Door gebruik te maken van de beschikbare handpalmapparatuur uitgerust met eSNAPP 2.0, kunnen bezoekers informatie verkrijgen over onder meer 'class listings', specifieke bijeenkomsten en netwerkbijeenkomsten. Het conferentieprogramma wordt gedurende de dag voortdurend geupdate en bezoekers kunnen op 'The Brain' aangeven of ze via popup dialoogvensters gewaarschuwd willen worden bij bijvoorbeeld de start van een seminar of presentatie of bij een wijziging van de sprekers of tijdstippen van bijeenkomsten.

De toepassing beschikt verder over interactieve mogelijkheden. Zo kunnen bezoekers hun profiel naar anderen 'beamen' waarna ze een vergelijkingswaarde terugontvangen, die aangeeft in hoeverre terugontvangen profielen overeenkomen met die van de zender. Deze mogelijkheid maakt van 'The Brain' een waardevol netwerkmiddel voor zowel het vinden van mogelijke partners als voor het matchen van de behoeften van potentiële klanten met oplossingen van de exposanten. Andere informatie die beschikbaar is, zijn plattegronden en routebeschrijvingen naar locaties van bijeenkomsten, e-mail en toegang tot de Online Show Daily, de dagelijkse publicatie over de highlights van de show.

'Deze samenwerking met CMP Media's WEB 2000 International Conference & Exposition is voor ons van grote waarde', aldus Gerard van Pernis, Regional Director Centura Software. eSNAPP 2.0 is speciaal ontworpen voor dit soort draadloze, real-time beveiligde functionaliteiten die de onderneming uitbreiden naar mobiele gebruikers. We zijn zeer verheugd dat we in de gelegenheid zijn gesteld om de revolutionaire mogelijkheden van 'mobilizing the enterprise' kunnen aantonen tijdens deze en toekomstige shows.'

Centura Software B.V., Planetenbaan 62, 3600 BV Maarssen, tel: 0346 58 68 68 Internet: www.centurasoft.com/benelux/

Centura Software
Centura Software, is een belangrijke leider en aanbieder van oplossingen waarmee organisaties in staat worden gesteld hun bedrijfsvoering toegankelijk te maken voor mobiele toepassingen. Centura's pakket van geïntegreerde mobiele bedrijfsoplossingen, maakt veilige, real-time business mogelijk op een groot aantal verschillende (mobiele) apparaten. Wereldwijd vertrouwen ontwikkelaars en besluitvormers binnen de IT-branche al sinds 1984 op Centura's sterk innovatieve, technologische aanbod en haar professionele service. Centura's oplossingen worden wereldwijd in verschillende bedrijfssystemen geïntegreerd, waaronder de gezondheidszorg, productieomgevingen, telecommunicatie en de financiële dienstverlening. Klanten van Centura zijn onder meer ADP, Merck, Xerox, Hewlett-Packard, Deutsche Bank en Southern Company. Centura heeft wereldwijd 19 vestigingen in Noord-Amerika, Latijns-Amerika, Asia-Pacific, Europa, het Midden-Oosten en Afrika.

CMP Media Inc.
CMP Media Inc. is een leidend hightech mediabedrijf dat belangrijke informatie en marketingservices biedt aan het hele technologische spectrum: de bouwers, verkopers en gebruikers van technologie wereldwijd. De redactionele kracht biedt CMP een unieke positie om uitgebreide, op maat gemaakte, geïntegreerde mediaoplossingen te bieden die tegemoet komen aan de individuele behoeften van marketeers. De diverse producten en diensten van CMP bestaan uit kranten, magazines, internetproducten, research, direct marketing services, opleiding en training, beurzen en conferenties, publicaties voor derden, marktonderzoek en consultancy. Meer informatie over CMP Media is te vinden op www.cmp.com

Informatie voor de redactie:
Gerline van Wijnen Gerard van Pernis Influx PR Centura Software 055 - 366 30 34 0346 - 58 68 68

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - -
INFLUX PR-/Pers- (advies) Bureau - Deventerstraat 81 - NL - 7322 JL Apeldoorn. Tel.: +31 - 55 - 366 3034 / Fax: +31 - 55 - 360 2661 / E-mail: (PRInflux@cs.com) Influx-pr.com