Oracle stelt prestaties e-businessapplicatieset vast

Datum nieuwsfeit: 04-08-2000
Mercury Interactive garandeert functionele en schaalbare e-businesstoepassingen van Oracle

Utrecht / Leuven, 03/08/2000
Oracle heeft met behulp van Mercury Interactives webprestatiebeheertools op
succesvolle wijze de prestaties en betrouwbaarheid vastgesteld van de

recent aangekondigde Oracle e-businessapplicatieset. Hierdoor kunnen

gebruikers er zeker van zijn dat hun bedrijfskritische systemen voldoen aan

die schaalbaarheid en functionaliteit, die voor een succesvolle exploitatie

noodzakelijk zijn.

De hiervoor gebruikte Mercury Interactive tools omvatten LoadRunner, de standaard loadtestoplossing in de industrie; WinRunner, een functionele en regressietesttool en TestDirector, een oplossing voor webgebaseerd testbeheer.

Bovendien wordt gewerkt aan de eerstvolgende versie van het standaardpakket voor Oracle Applicaties R11i. Systeemleveranciers zullen een bètaversie van dit pakket ontvangen. Dit voor het vroegtijdig testen van de Oracle e-businessapplicatieset.

Mercury Interactives LoadRunner, dat deel uitmaakt van het benchmarkpakket, toont de prestaties en schaalbaarheid aan van Oracles e-businessapplicatieset en genereert grafieken die de prestaties van verschillende systeemconfiguraties meet en vergelijkt.

'We hebben voor de Mercury-aanpak gekozen om onze klanten voortdurende optimale betrouwbaarheid en prestatie van hun applicaties te bieden, vooral indien er grote aantallen gebruikers in het spel zijn' aldus Richard Sarwal, vice-president bij Oracles serverprestatiedivisie.

END

Over Mercury Interactive Corporation
Mercury Interactive is een vooraanstaande leverancier van oplossingen voor webprestatiebeheer. Mercury Interactives oplossingen garanderen e-ondernemingen een maximale webprestatie, -schaalbaarheid en een optimale gebruikersvriendelijkheid. De oplossingen voor prestatiebeheer en de gehoste diensten zijn open en geïntegreerd om een optimaal testen en meten van belangrijke webtoepassingen te garanderen.
Meer dan 10.000 B2B- en B2C-ondernemingen, ISP's, ASP's, systeemintegratoren, consultants en dergelijke gebruiken al de oplossingen van Mercury Interactive.
Het bedrijf is genoteerd op de Nasdaq onder MERQ.
Mercury Interactive heeft naast haar hoofdvestiging in Sunnyvale, Calfornië, nog 40 andere kantoren wereldwijd. Voor meer informatie over Mercury Interactive, surf naar www.mercuryinteractive.com.
Nadere informatie voor de redactie:
NewsEnginePR Nederland, Co Gersen, tel: 0031 20 567 21 70 mail: (co.gersen@newsenginepr.com)

Of NewsEngine PR België, Steven Mertens, tel: 0032 3 237 23 24 mail: (steven.mertens@newsenginepr.com)

Ref.:MER0938-A2522