Dance valley 2000 live op internet

Datum nieuwsfeit: 05-08-2000
DANCE VALLEY 2000 LIVE OP INTERNET

Amsterdam, 3 augustus 2000. Het grootste dancefestival van Nederland wordt aanstaande zaterdag 5 augustus van 10.00 uur tot 24.00 uur live op Internet uitgezonden door www.themusicchannel.nl in samenwerking met www.dancevalley.nl en NOB New Media Services.

Voor het eerst zal Dance Valley zo uitvoerig op Internet te volgen zijn. Vijftien cameraploegen zullen op de dag zelf het festival live registreren, maar ook in de weken daarna zullen op themusicchannel.nl en dancevalley.nl verschillende interviews met dj's, MP3 downloads, live sets en sfeerimpressies van het festival on-demand te zien zijn.

De 6de Dance Valley editie is groter opgezet dan ooit. De line-up van meer dan 125 dj's is van een zeer hoog niveau en heeft een indrukwekkende internationale uitstraling. Door de overweldigende belangstelling vanuit het buitenland heeft de Dance Valley organisatie dit jaar in samenwerking met themusicchannel gekozen voor een zeer uitgebreide live uitzending op Internet.

Als vooruitblik staan vanaf vandaag op www.themusicchannel.nl/dancevalley en dancevalley.nl een aantal interviews met Dance Valley dj's online. Deze artiesten geven hun mening over het grootste dancefestival van het jaar en vertellen alles over de verschillende dance-stromingen van dit moment en hun eigen plek in de dancescene.

Over themusicchannel
themusicchannel is de eerste en snelst groeiende muziekwebsite van Nederland. Het is een website waar je muziek vindt van bekende artiesten als Junkie XL, Osdorp Posse, Per, Sander Kleinenberg, Lucien Foort en Public Enemy. Maar ook onbekend talent is er te vinden. De muziek kun je gratis, snel en eenvoudig beluisteren en downloaden. themusicchannel werkt met toestemming van Buma Stemra. themusicchannel sponsort onafhankelijke organisaties, zoals labels, festivals en boekingskantoren. Dit wordt o.a. gedaan door het verzorgen van MP3 pagina´s op de sites van deze organisaties en het registreren en uitzenden van live events. themusicchannel maakt onderdeel uit van de LCI Technology Group.

Over Dance Valley
Dit jaar wordt voor de 6de keer het Dance Valley Festival gehouden, het populairste dance festival in de Benelux. In het idyllisch gelegen Spaarnwoude recreatiegebied zullen in 13 verschillende dance arenas zo'n 125 dj's en live acts bij elkaar 14 uur lang optreden. Traditiegetrouw zullen de ongeëvenaarde line-up van artiesten en de hechte band met het Dance Valley publiek garant staan om Dance Valley 2000 tot het intiemste en meest vooruitstrevende dancefestival van het jaar 2000 te maken.
Contactpersoon: Guy Makmel - (guy@themusicchannel.nl) - tel: 020-7113411

themusicchannel BV. - Joop Geesinkweg 204 - Amsterdam Adammium Gebouw - Postbus 94395 - 1090 GJ Amsterdam T: +31 (0)20 7113411 - F: +31 (0)20 7113410
mailto:guy@themusicchannel.nl - www.themusicchannel.nl
themusicchannel is a member of LCI Technology Group www.lcigroup.com