Politiebericht Utrecht: district Rijn en IJssel

Korps: Utrecht, plaats: Utrecht 7-08-2000

Politiebericht Utrecht: district Rijn en IJssel, 09.30 uur
Ongeval Woerden

WOERDEN Aan Rietveld in Woerden is zondagmiddag rond half vijf een auto over de kop geslagen. De inzittenden, een 50-jarige inwoner van Zegveld, zijn 39-jarige vrouw en drie kinderen (8,6,2 jaar) wisten zelf uit het voertuig te komen.

De bestuurder kon zich na afloop niets herinneren van de toedracht van het ongeluk, mogelijk heeft de man een black out gehad. Er is geen sprake geweest van alcoholgebruik. Volgens getuigen zou de man niet te snel gereden hebben. Getuigen verklaarden dat zij de auto tegen een muurtje zagen rijden waarna het voertuig werd gelanceerd, enkele malen over de kop sloeg en uiteindelijk op het dak tot stilstand kwam.

Ambulancepersoneel heeft de inzittenden ter plaatse onderzocht en voor controle meegenomen naar het Hofpoortziekenhuis. De verwondingen bleken mee te vallen. De bestuurder had enkele snijwonden opgelopen en de vrouw klaagde over pijn in haar rug. De kinderen hadden geen bijzondere verwondingen opgelopen.