Volautomatische afwasautomaat in aluminium design Gaggenau

Datum nieuwsfeit: 08-08-2000
Siemens Nederland N.V.

GM 230

Zoetermeer, dinsdag 8 augustus 2000

Volautomatische afwasautomaat in aluminium design van Gaggenau

Gaggenau introduceert een automatische inbouw afwasautomaat in een opvallend aluminium design met glas. Hiermee maakt Gaggenau haar vorig jaar geïntroduceerde aluminium lijn inbouwkeukenapparatuur compleet. Het aluminiumfront is voorzien van glas en het bedieningspaneel is bovenin weggewerkt. De automaat controleert de hoeveelheid serviesgoed en de vervuilingsgraad en kiest op grond daarvan zelf het passende programma. Water en energie worden zo economisch gebruikt, dat de automaat zowel voor het energieverbruik als het reinigings- en droogresultaat een A-classificatie krijgt.
...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen