Wegener neemt huis-aan-huis-kranten Brabant over

Wegener Arcade

08-08-2000 08:16

Overname huis-aan-huiskranten in Brabant door Wegener

Tussen de heer H.J. Willems te Best en de Raad van Bestuur van Wegener NV (te Apeldoorn) hebben gesprekken plaatsgevonden omtrent een mogelijke overname door Wegener van elf door de heer Willems geëxploiteerde huis-aan-huiskranten. De gesprekken hebben een stadium bereikt dat de verwachting gewettigd is dat overeenstemming bereikt kan worden.

De betreffende huis-aan-huiskranten verschijnen in een totale oplage van 162.500 exemplaren in Zuid Nederland, veelal in Noord Brabant.

De overgenomen titels en het direct daarbij betrokken personeel (14 medewerkers) zullen worden geïntegreerd in de huis-aan-huiskrantactiviteiten van Wegener ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen