Verslaggeefster AT5 mag niet op tvbabes.com staan

Datum nieuwsfeit: 08-08-2000

AAN: MEDIA REDACTIE
AT5 VERKLAART OORLOG AAN TVBABES.COM
Verslaggeefster Liesbeth Staats mag van AT5 medewerker Jip Cohen niet op tvbabes.com staan. In 2 emails aan onze redactie sommeert Jip Cohen ons de foto van Liesbeth van de site te halen, op straffe van juridische actie. Wij zijn zeer verbaasd dat Jip Cohen, die volgens AT5 personeelszaken werkzaam is als oproep/invalkracht bij AT5 Multimedia, in die functie met juridische stappen mag dreigen. De huisjurist van PCM (moederbedrijf van AT5), Michiel Kramer schijnt al gewaarschuwd te zijn.
Al 2 jaar lang probeert tvbabes.com een compleet overzicht te geven van Nederlandse tv presentatrices. Uiteraard zouden wij niet volledig zijn zonder de presentatrices van AT5. Tot onze spijt probeert Jip Cohen de vermelding van AT5 presentatrices op tvbabes.com te verhinderen.

Wij hopen dat de AT5 directie de heer Cohen terugfluit, gezien het feit dat vermelding van AT5 presentatrices op tvbabes.com een goede promotiemogelijkheid is voor zowel AT5 als de presentatrices. Uiteraard is tvbabes.com bereid om in overleg andere foto's te publiceren en informatie te vermelden die AT5 graag gepubliceerd wil zien over haar presentatrices en verslaggeefsters.

Eén foto (van Chantal van Schuylenburg) hebben wij zelfs gekregen van de AT5 internetafdeling. AT5 presentatrice Iwris Kelly schreef in een email: ³...maar later toch wel vereerd met de "nominatie". Het doet een beginnende presentatrice goed. Bedankt! Iwris Kelly²

De redactie van tvbabes.com betreurt de actie van de heer Cohen ten zeerste, en wij hopen dat dit misverstand snel uit de wereld geholpen kan worden.

tekst van dit artikel op tvbabes.com:
www.tvbabes.com/temp/at5.html

AT5 presentatrices