Raadsnotulen gemeente Hoogeveen inzien

Datum nieuwsfeit: 09-08-2000

9 augustus 2000

Raadsnotulen inzien

In het digitaal gemeentehuis is het raadsinformatiesysteem uitgebreid. De bezoeker vindt hier naast de voorstellen en besluiten van de gemeenteraad van Hoogeveen nu ook de raadsnotulen. Een tweede uitbreiding vormen de agenda's en een deel van de onderliggende stukken van de raadscommissievergaderingen. In deze vergaderingen voeren de raadsleden een voorbespreking met de burgemeester of betreffende wethouder over de actuele zaken.

Het doel van het college van burgemeester en wethouders is op termijn alle raadsstukken, naast raadsvoorstellen ook nota's en rapporten en dergelijke, via internet aan te bieden.

Gemeente Hoogeveen Afdeling Kabinet ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen